Technics SL Series... R.I.P

Diverse discutii despre echipamente pentru turntablisti, la modul general.

Moderatori: Jeg, AlexSturza

Drepti! Inainte mars!
Drepti! Inainte mars!

Mesaj Dum Noi 07, 2010 11:09 pm

Re: Technics SL Series... R.I.P

Jeg scrie:eu l`as fi scos din softuri demult :)) daca autotune are o scuza si e funny, pai automix suge pula :))) muie atomix, bpm studio si aaa... mai erau unii cunoscuti care foloseau asa ceva... aaa... native instruments :))

Native Instruments nu fac scule pentru DMC. Automix e foarte bun la nevoie, si-ti dau un exemplu cand am salvat situatia la un botez unde muzica din restaurant era lame si incet si aveam laptopul la mine. Am bagat un playlist pe automix si-a iesit foarte frumos si-am putut sa-mi beau tuica linistit...

Drepti! Inainte mars!
Drepti! Inainte mars!

Mesaj Lun Noi 08, 2010 11:55 am

asa sa il lasi sa curga ca te doare in pula e una... dar sa pui muzica undeva cu automix mi se pare lame... :)) nici serato nu au facut pana acum scule de dmc dar nici bunton de automix nu au, cred ca se adreseaza unui alt segment :)
Imagine

Most Valuable Player
Most Valuable Player

Mesaj Mie Noi 10, 2010 3:17 pm

O simpla intrebare: care e diferenta intre un DVS folosit in absolute sau relative mode (nu si internal) si ceea ce au facut netik sau c2c cand au castigat DMC-ul? Same shit. oamenii si-au facut ordinea loopurilor si a sunetelor de scratch cum au vrut si apoi le-au presat pe vinil. Nu vad nici o diferenta intre asta si o rutina facuta in serato de exemplu, in care nu folosesti cue points, loops si alte chestii.... hell... sa nici nu ii lase sa puna mana pe laptop in cele 6 minute daca e pana pe acolo. Ideea e ca daca ar lasa mana libera la DVS-uri, creativitatea si muzicalitatea djilor ar avea de castigat. Pana una alta m-am cam saturat de scratchuri pe fresh, ahhhh si oh yeah si mi-ar placea sa aud ceva mai interesant si mai creativ. Sa nu sarim la concluzii pripite de genul daca permitem DVS-uri permitem si midicontrollere, ipadduri si mai stiu eu ce. Daca stati bine sa va ganditi, avantajul celor ce vor avea o rutina digitala e oarecum fals avand in vedere ca latenta pe care o vor avea la scratch va fi mai mare decat cei ce vor opta pentru sunet analog. Argumente pot fi 1000, dar pana una alta tre sa facem muzica, nu sa ne agatam de niste reguli care nu tin pasul cu realitatea.

The NOOB
The NOOB

Mesaj Mie Noi 10, 2010 4:05 pm

Tot de pe scratchworx:

NOTE - Battle For World Supremacy will still remain VINYL ONLY.
NOTE - DMC Will REMAIN a TURNTABLE only event.

Deocamdata turntablestii isi mai au locul caldut asigurat in DMC. Oarecum amuzant e sa te uiti la pagina oficiala a DMC si sa vezi in ce constau mare parte din premii. Vinyl only dar daca castigi te premiaza in digi. Poate de la anu' sau peste doi ani "bye bye golden technics decks"...

Imagine

Drepti! Inainte mars!
Drepti! Inainte mars!

Mesaj Mie Noi 10, 2010 7:32 pm

@igu: mie imi e ca nu va fi vorba doar de asta, cred ca vor fi mult mai multe chestii permise... sper din tot sufletul sa fie ca tine dar nush ce sa si cred :D ca asa, sa iti presezi tu 3-4 discuri cred ca iti permiteai inainte de dmc... gaseai cumva pe cineva care facea asta :D

completari:

DMC, the preeminent showcase for DJ talent around the world, are pleased to announce that Serato and Rane have come on board as major sponsors of the DMC World DJ Championships, a collaboration which DMC believes will take DJ creativity to an entirely new level with the ability to use Serato's Scratch Live.

In order to balance traditional mixing and the popularity of digital vinyl playback, DMC have confirmed that from 2011 the 26 year old event will, like the DMC DJ TEAM CHAMPIONSHIP, permit the use of the software based system Serato Scratch Live in addition to traditional vinyl.

THE BATTLE FOR WORLD SUPREMACY will continue to support pure turntablism, two decks, vinyl and individual flair and creativity. DMC also plan an ON-LINE WORLD DJ CHAMPIONSHIP which will embrace visual mixing, the potential for which was seen at this year's WORLD CHAMPIONSHIPS with performances by DJs Woody and Shiftee.

DMCWORLDTV has established itself as the premier portal for DJ performances and now DMC has plans to launch DMC RADIO, a revolutionary channel featuring DJs covering every genre of dance & hip-hop music transmitting from a variety of servers around the world.

Sally Mclintock (DMC's World Championship Manager): "We've been overwhelmed by the number of DJs who want to use Serato Scratch Live in their 6 minute sets and we believe the creative landscape has now been widened. We're very excited and really pleased to have the full support from Serato and Rane".

Tony Prince (DMC Founder): "I know the DJs will take up this new creative challenge and bring their art to a level no one can presently imagine. Expanding the DJ's creative potential is what DMC has always encouraged and why we are the only World Championship in music that has lasted a quarter of a century, and I just can't wait to see where the DJs take us with Serato supporting their musical creativity and inspiration in the years ahead.

Whilst the DMC Championships will continue to discover the best turntablists in the world and the best DJ teams, we're about to produce the next generation of DJs, the DJs of a new breed. We're movin' on up as we have done for 26 years creating new superstar DJs and my message to the next generation is to unharness their creative ability, check out the new possibilities of using Serato Scratch Live and get ready for the 2011 championships"!

Sam Gribben (Serato Audio Research, General Manager): "DMC is responsible for fostering the culture of competitive turntablism and Serato are honoured to become a major sponsor of this iconic and prestigious event. Preserving the art of vinyl DJing, whilst introducing new technologies for future world champions is a key Serato philosophy. We look forward to a long relationship with DMC, ensuring that competitive DJing continues to move forward into new realms."

Dean Standing (RANE CORPORATION, Director of Sales): "We're excited to expand our involvement with DMC and be a part of the evolution of the preeminent DJ battle competition. We look forward to watching DJs use digital vinyl emulation systems such as Serato Scratch Live to further push the limits of their craft."

sursa: http://www.dmcdjchamps.com/default.asp
Imagine
Anterior

Înapoi la Echipamente de turntablism (in general)